Numer katalogowy: 7TRP
Can-Am Maverick X3 XRS SAS Turbo RR Fiery Red & Hyper Silver
Cena pojazdu w ZŁOTYCH może się zmieniać w zależności od wahań kursu EURO
Cena 42 200 Euro
Najważniejsze cechy pakietu:
- Przedni mechanizm różnicowy: TWt-101C
- Technologia SmartShox™: z zaworem FOX® 3.0 PODIUM™ z bypass
- Amortyzatory: FOX® 3.0 PODIUM™ z bypass
- System monitorowania: Rlt monitoring system
- Magneto: 850W
- Wyświetlacz cyfrowy: 7,6-calowy z klawiaturą
- Grafika i siedzenia: X package
- Pasy bezpieczeństwa: 4-punktowe z naramiennikami
- Oświetlenie: Can-Am LED signature
- Felgi: 14-calowe aluminiowe z beadlockiem
- Opony: 32-calowe Maxxis Carnivore®
- Dach: Pełny dach
- Osłona podwozia: HMWPE full skid plate
Silnik:
- Typ: 200 HP, Rotax® ACE (Advanced Combustion Efficiency), trzycylindrowy, turbo, chłodzony cieczą z zintegrowanym intercoolerem i wysokowydajnym filtrem powietrza
- Układ zasilania: Inteligentny układ sterowania przepustnicą (iTC™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)
- Skrzynia biegów: CVT pDrive z układem szybkiej odpowiedzi (QRS-X) i wysokim przepływem powietrza, L/H/N/R/P
- Układ napędowy: Blokowany przedni mechanizm różnicowy z ekskluzywnym Smart-Lok™
- Tryby: 2WD, 4WD z blokadą przedniego mechanizmu różnicowego, 4WD TRAIL ACTIV, 4WD TRAIL
Układ kierowniczy:
- Wspomaganie: Wysokowydajne wspomaganie układu kierowniczego (DPS™) z trybem Tri-Mode
Zawieszenie:
- Przednie zawieszenie: Podwójne wahacze z drążkiem stabilizacyjnym, skok zawieszenia 56,0 cm, ramię typu Trophy Truck
- Amortyzatory przednie: FOX® 2.5 PODIUM™ z bypass i technologią Smart-Shox™ z zaworem DV (Dynamic Damping Adjustment)
- Tylne zawieszenie: Niezależne tylne zawieszenie 4-link Torsional Trailing Arm X (TTX) z drążkiem stabilizacyjnym, skok zawieszenia 61 cm
- Amortyzatory tylne: FOX® 3.0 PODIUM™ z remote reservoir, z bypass i technologią Smart-Shox™ z zaworem DV (Dynamic Damping Adjustment)
Wymiary i pojemności:
- Masa własna: 770,7 kg
- Podwozie/Klatka: Dual-phase stal 980
- Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.): 335,3 cm x 184,7 cm x 174 cm
- Rozstaw osi: 259,1 cm
- Prześwit: 40,6 cm
- Pojemność bagażnika: 91 kg z systemem szybkiego montażu LinQ™
- Pojemność schowków: 9,4 L
- Pojemność zbiornika paliwa: 40 L
Instrumenty:
- Zegary: 7,6-calowy szeroki wyświetlacz cyfrowy z klawiaturą
- Gniazdo DC: (10 A)
- System antykradzieżowy: System cyfrowego kodowania bezpieczeństwa RF (D.E.S.S.™) z przyciskiem Start/Stop
Oświetlenie:
- Reflektory: LED
- Tylne światła: LED
- Podpis Can-Am: LED
Ochrona:
- Przedni zderzak: Zintegrowany
- Drzwi: Ćwierćdrzwi
- Pasy bezpieczeństwa: 4-punktowe z naramiennikami
- Osłona podwozia: HMWPE full skid plate
- Hak holowniczy: Tylni
Hamulce:
- Przednie: Podwójne tarcze 262 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłoczkowymi
- Tylne: Podwójne tarcze 248 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłoczkowymi
Opis
Model Turbo RR reprezentuje najwyższą klasę w swojej kategorii, łącząc zaawansowaną technologię z wyjątkową wydajnością. Wyposażony w 200-konny silnik Rotax® ACE, ten trzycylindrowy, turboładowany pojazd oferuje niespotykane osiągi, wsparte inteligentnym układem sterowania przepustnicą i elektronicznym wtryskiem paliwa.
Innowacyjne rozwiązania, takie jak system przeniesienia napędu z blokowanym przednim mechanizmem różnicowym Smart-Lok™ oraz wysokowydajne wspomaganie kierownicy DPS™ z trybem Tri-Mode, gwarantują niezrównaną kontrolę nad pojazdem w każdych warunkach terenowych.
Zawieszenie, wykorzystujące zaawansowane amortyzatory FOX® 3.0 PODIUM™ z bypass i technologią Smart-Shox™, zapewnia doskonałe tłumienie drgań i stabilność, co czyni model Turbo RR idealnym wyborem dla najbardziej wymagających entuzjastów off-roadu.
Dodatkowe funkcje, takie jak system antykradzieżowy D.E.S.S.™, oświetlenie LED oraz solidna konstrukcja z elementami ochronnymi, zapewniają nie tylko wygodę, ale również bezpieczeństwo podczas każdej wyprawy.
Turbo RR to synonim doskonałości wśród pojazdów terenowych, stworzony z myślą o tych, którzy nie uznają kompromisów.